loading...
خط عشق
faryad بازدید : 10 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
الو...؟خونه ی خدا؟؟

خدایانذاربزرگ شما لو...الو...

سلام کسی اونجانیست!؟؟مگه اونجاخونه ی خدانیست؟؟

بس چراکسی جواب نمی ده؟

یهویه صدای مهربون...!

مثل اینکه صدای یه فرشتس...بله باکی کارداری کوچولو..؟

خداهست؟باهاش قرارداشتم قول داده امشب جوابموبده..

بگومن میشنوم..

کودک متعجب پرسید مگه توخدایی؟من باخداکاردارم..

هرچی میخای به من بگوقول میدم به خدابگم..

صدای بغض آلودش گفت یعنی خدامنودوست نداره؟؟؟

فرشته ساکت بودبعدازمکثی نه چندان طولانی:نه خداخیلی دوست داره مگه کسی میتونه تورودوست نداشته باشه؟؟

بلوراشکی درچشمانش حلقه زده بودبافشاربغض شکست وبرروی گونه اش غلطیدوباهمون بغض گفت:اصلاخداباهام حرف نزنه گریه میکنما.

بعدازچندلحظه هیاهوی سکوت..بگوزیبابگوهرآنچه هرآنچه راکه بردل کوچکت سنگینی میکند بگو..

دیگه بغض امانش رابریده بود..بلندبلندگریه کرد وگقت:خداجون خدای مهربون خدای قشنگم..می خواستم بهت بگم توروخدانذار یزرگ شم توروخدا...

چرا؟این مخالف تقدیره..چرادوست نداری بزرگ بشی؟

آخه خدامن توروخیلی دوست دارم قدمامانم ده تادوستت دارم اگه بزرگ شم نکنه مثل بقیه فراموشت کنم؟؟نکنه یادم بره یه روزی بهت زنگ زدم؟نکنه یادم بره هرشب باهات قرار داشتم؟مثل خیلی که بزرگ شدن وحرف منونمیفهمن..مثل بقیه که بزرگ شدن وفکرمیکنن من الکی می گم که باتودوستم..مگه ما باهم دوست نیستیم؟؟پس چراکسی حرفموباور نمیکنه؟

خداچرابزرگاحرفاشون سخت سخته؟مگه اینطوری نمیشه باهات حرف زد...

خداپس ازتمام شدن گریه های کودک گفت:آدم محبوب ترین مخلوق من...چه زود خاطراتش رو به ازای بزرگ شدن فراموش می کنه...

کاش همه مثل تو به جای خواسته های عجیب من روازخودم طلب میکردند...تاتمام دنیا دردستشان بود..کاش همه مثل تومرابخاطر خودم ونه برای خود خاهی شان می خواشتند دنیابرای توکوچک است..بیاتاهمیشه کوچک بمانی وهرگز بززگ نشوی..کودک کنارگوشی تلفن..

درحالی که لبخندبرلب داشت در آغوش خدا به خواب فرو رفت.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 3,336