loading...
خط عشق
faryad بازدید : 9 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
مذاکره‌کننده ارشد تیم هسته‌ای ایران در واکنش به انتشار برخی اخبار در مورد مذاکرات اخیر با 1+5 گفت: هر کدام از این گمانه‌زنی‌ها با اهداف خاصی انجام می‌شود اما بنده مجموعه اینگونه اخبار را در راستای فرافکنی‌های پایگاه‌های صهیونیستی می‌دانم که متاسفانه در رسانه‌های داخلی نیز بازتاب داشته که این مسئله جای تعجب دارد.
"سیدعباس عراقچی" مذاکره‌کننده ارشد تیم هسته‌ای ایران در گفتگو در مورد انتشار خبری در مورد مسئله غنی‌سازی اورانیوم ایران در برخی رسانه‌ها گفت: پاسخ من به اینگونه خبرها همانی است که پیش از این اعلام کردم؛ این‌ها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای یا شخصی توسط افرادی است که دسترسی به مذاکرات ندارند.  
 
وی افزود: هر کدام از این گمانه‌زنی‌ها با اهداف خاصی انجام می‌شود اما بنده مجموعه اینگونه اخبار و اقدامات را در راستای فرافکنی‌های پایگاه‌های صهیونیستی می‌دانم که متاسفانه در رسانه‌های داخلی نیز بازتاب داشته که این مسئله جای تعجب دارد. 
 
عراقچی تاکید کرد: آن چه که مورد توجه بوده این است که دشمنی صهیونیست‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران برای همگان بارز است، آن‌ها هرگونه تلاشی را برای ایجاد شک و دو دلی در ملت ایران به کار می‌گیرند و ما امیدواریم که در این مسیرناکام بمانند.  
 
مذاکره‌کننده ارشد تیم هسته‌ای ایران در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین بنده هیچ کدام از این اخباری که با اهداف مختلفی مطرح می‌شود را تایید نمی‌کنم.

گفتنی است؛ در برخی رسانه‌ها خبری منتشر شده مبنی بر اینکه یک منبع ایرانی به روزنامه فرامنطقه‌ای الحیات اعلام کرد که مذاکره‌کنندگان کشورهای 1+5 در مذاکرات هسته‌ای اخیر در ژنو که هفته گذشته انجام شد، با غنی‌سازی اورانیوم در تهران در سطح پایین موافقت کرده‌اند. 
 
بر اساس گزارش الحیات، این موضوع به منزله پذیرش چرخه کامل فن‌آوری هسته‌ای از جمله غنی‌سازی اورانیوم در ایران از سوی غرب است، این همان خط قرمزی است که ایرانی‌ها بارها از همان ابتدا اعلام کردند در راستای تامین منافع خود از آن چشم‌پوشی نخواهند کرد. 
 
در ادامه گزارش الحيات اداعا شده است: مقامات ایرانی در آستانه مذاکرات اعلام کرده بودند که از حق خود در اصل غنی‎‌سازی اورانیوم  چشم پوشی نخواهند کرد، اما حاضرند در صورت تامین بدون مشکل اورانیوم غنی‌سازی شده در سطوح بالا، سطح غنی‌سازی در کشور را کاهش دهند. 


faryad بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

لطفا کمی منتظر بمانید تا این تصویر نمایش داده شود. با تشکر: نسیم آرامش

لطفا کمی منتظر بمانید تا این تصویر نمایش داده شود. با تشکر: نسیم آرامش

ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم

به کعبه رفتنت تنها نماید شاد، شیطان را

کسی کو روز قربان، غیر خود را می کند قربان

نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را

لطفا کمی منتظر بمانید تا این تصویر نمایش داده شود. با تشکر: نسیم آرامش


faryad بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه شما خوانندگان عزیز و عذرخواهی بدلیل تاخیر چند روزه در به روز کردن گزارشات هر چند  از روز شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) چند روزی میگذرد ولی به دلیل مشکالات پیش رو امروز توانستم گزارش مراسم شهادت این امام همام  را در وبلاگ بگذارم پایگاه مقاومت بسیج شهید خالداران روستای دوقانلو طبق سنوات در شب شهادت این امام بزرگوار مبادرت به برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری نموده است  این مراسم که در روز  شنبه مورخه ۹۲/۰۷/۲۰  بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد روستای دوقانلو برگزار گردیده است ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع گردید و بعد از تلاوت قر آن مداح اهل بیت و برادر بسیجی آقای حاج جعفر اسدی دلها را روانه مدینه منوره و قبرستان بقیع کنار قبر بی شمع و چراغ حضرت امام محمد باقر (ع) نمودند  ودر پایان مراسم هم از شرکت کننده گان در مراسم پذیرایی مختصری هم بعمل آمد  در ضمن از همه شرکت کننده گان  در این مراسم تقدیر و تشکر می نمائیم  

پایگاه مقاومت بسیج شهید خالداران روستای دوقانلو

 

 


faryad بازدید : 6 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

همزمان با سالروز تولد استاد شفیعی کدکنی اسطوره بی بدیل شعر وادب کشور روز نوزدهم مهرماه ، مراسم با شکوهی تحت عنوان " روز فرهنگی شفیعی کدکنی " در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد بنا بر گزارش خبرنگار ندای تربت ،دبیرخانه این مراسم در روابط عمومی شهرداری تشکیل شد وبا حمایتهای مادی ومعنوی شورای اسلامی شهر وشهرداری این مراسم برگزار گردید.
همچنین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان نیز در برگزاری این مراسم همکاری نمودند



ر مراسم اختتامیه ضمن اینکه جمعی از مسئولین شهرستان از جمله رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،دبیر مراسم، شهردار ورئیس کمیسون فرهنگی شورای شهر طی سخنانی به اهمیت و جایگاه این استاد در عرصه شعر وادب پرداختند بر لزوم یرگزاری همایشها و نکوداشتهایی در طول سال برای رجال ومشاهیر شهرستان تاکید نمودند.
همچنین در این مراسم  استاد نقدی پسرخاله دکتر شفیعی کدکنی مقاله مفصلی با موضوع زندگی وشعر استاد شفیعی کدکنی ارائه داد.

faryad بازدید : 9 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این اثر پژوهشی حاصل یافته‌های طرح شکوفایی عشق است که از سوي اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف تحکیم بنیان خانواده در سال‌های اخیر اجرا شده است. 

این کتاب، شامل پنج فصل با عناوین «بررسی کلیات موضوع»، «فرا تحلیل مطالعات انجام شده»، «نیازسنجی آموزشی»، «نظریه‌های جامعه‌شناختی و روان‌شناختی» و «سرفصل‌های دوره‌های آموزشی پیشنهادی برای خانواده‌ها» ست. 

در نخستین فصل کتاب در دو بخش به طرح این مساله که «حفظ ساختار و ماهیت خانواده، نیازهای آموزشی خانواده‌های شهر تهران کدامند؟» و «برای اجرای آموزش به خانواده‌ها باید از چه روش‌ها و تکنیک‌هایی استفاده کرد؟» پرداخته شده و مباحثی مانند بررسی مفهوم خانواده، ابعاد قدرت در آن، جنس و جنسیت، نسل، تفاوت نسلی، باروری، تنظیم خانواده، همسان همسری، طلاق و خشونت در خانواده مطرح شده است. 

فصل دوم در سه بخش به فراتحلیل و بررسی 80 مورد از کارهای پژوهشی در دسترس و مهم در ارتباط با خانواده پرداخته است. سومین فصل این کتاب در برگیرنده سه بخش با عناوین «نیازسنجی و مراحل آن»، «الگوهای نظام آموزشی» و «نیاز سنجی آموزشی» است كه به شناسایی نیازهای مهم و تعیین اهداف و بستر مناسب برای سازماندهی دیگر عناصر حول محور نیازهای اولویت بندی شده اختصاص دارد. 

در چهارمین فصل، نظریه‌های جامعه‌شناسی و روان‌شناسی که هر کدام از منظری خاص خانواده را مورد بررسی قرار داده، ذکر شده است. پژوهش ذکر شده در این فصل در سه سطح نظریه‌های روان‌شناختی ـ بیولوژیکی (سطح خرد)، نظریه‌های روان‌شناختی ـ اجتماعی (سطح میانه) و نظریه‌های جامعه‌شناسی (سطح کلان) طبقه‌بندی شده است. فصل پایانی این کتاب نیز دربرگیرنده سرفصل‌های دوره آموزشی پیشنهادی برای خانواده‌هاست. 

در بخشی از کتاب آمده است: «مشکل دنیای امروز، بروز بحران هویت در افراد و خانواده‌هاست. گم کردن جهت و معنای زندگی، افراد را دچار آشفتگی کرده است و در مشکلات زندگی و خانوادگی، آنان را به استیصال می‌کشاند. بحران هویت خانواده در عصر حاضر  از رویدادهای تلخی است که در گذر از زندگی سنتی به امروزی دامنگیر جوامع بشری شده‌است.» 

نخستین چاپ کتاب «مبانی نظری و سرفصل‌های آموزشی طرح شکوفایی عشق» با شمارگان هزار نسخه در 448 صفحه، به قیمت 150 هزار ریال روانه بازار نشر شد.

منبع: http://ibna.ir/vdciqrazwt1av32.cbct.html


faryad بازدید : 6 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

http://www.speakfa.com/i/attachments/1/1376808929281162_orig.jpg

توصیه ی من به بعضی از دختر خانوما

.
.
طوری زندگی کنید که وقتی سر سفره عقد، عاقد گفت : دوشیزه ی مکرمه ی پاک دامن ...

دوستاتون بتونن جلو خندشونو بگیرن !!



faryad بازدید : 2 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

احتراما به اطلاع میرساند که دقایقی پیش، رسما خونه خراب شدم.

یک چشم دراومده زبون دراز برای وبلاگم کامنت گذاشته بود و منهم جوابی کوبنده براش ساختم (که شرم و حیا اجازه نوشتن عین جواب رو نمیده).
همزمان داشتم برای استاد راهنمای پایان نامه، اس میدادم که چه موقع وقت دارید تا خدمت برسم.

چند دقیقه پیش فهمیدم که سوتی وحشتناکی مرتکب شدم و اس رو بعنوان جواب کامنت اون زبون دراز نوشتم، و اشتباها، جواب کوبنده کامنت رو برای استاد فرستادم.

یعنی من از همین الان پایان نامه رو گذاشتم کنار و رسما ترک تحصیل کردم.


faryad بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

سرانجام پس از دو هفته استراحت زمان آغاز مجدد لیگ برتر پس از نیم فصل، برنامه هفته چهارم مسابقات اعلام شد.


http://s4.picofile.com/file/7804757418/Logo_Setaregan_Khazar2.jpg

به گزارش روابط عمومی، برنامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر که روز سوم آبان برگزار می‌شود به شرح زیر است:


جمعه 92/8/3
ساعت 10 صبح

ستارگان خزر خلیل شهر  -  شهرداری سورک

سالن کوثر خلیل شهر(رباط)

شهید متولی ساری  -  قدس بهشهر

سالن آبیاری ساری

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 3,316